Donderdag 13/8 naar Butte

13 augustus 2015 - Butte, Montana, Verenigde Staten

Donderdag 13/8
Beetje langer geslapen. Half acht. Het is vakantie he!  Heerlijk zonnig dus ontbijt buiten op de picnicbank. Trip naar Butte 260 km vandaag. Route door minder steil landschap uitgezocht bleek succesvol en snel. De typische highways tweebaans zonder begin of einde en niemand voor of achter je, koeien, herten enz in de weidse landschappen steeds omgeven door bergketens en om de 5 km of zo een poort naar een ranch. Na een paar duizend km nog altijd geen fabriek of industrieterrein gezien. Het gaat hier goed zonder. Na het zoveelste bord met Fishing area, toch maar een stop ingelast en wat gaan hengelen. Geen vispas voor hier maar de kans dat iemand me hier gaat vragen is wellicht kleiner dan de kans morgen euromillions te winnen. Spierpijn van het werpen met de lijn intussen,maar no catch. Op forel in dit snelstromend water moet je flyfishen met kunstvliegen en speciale hengel en lijn. Maar het idee mee te doen is meer waard dan t boven halen v een vis. En de rust, de omgeving ,de stilte, het "doing nothing". Rond twee in de middag bij Safeway geshopt. Weer kar vol voorraad. Lekkere dingen. 35 graden intussen en fucking hot in the sun. KOA campground op met een leuke pool, intussen wasmachines draaien. Vanavond pizza en worst op campfire. Morgen etappe 460 km naar Whitefish, stadje westelijk v Glacier National Park waar we dwars door moeten daags erna richting Canadese grens. De 3200 km geschat voor reis gaan tekort schieten. See you soon and keep well.

1. Hendrikx marleen:
    14 augustus 2015
    Hoi hoi
    Leuke verhalen en foto's (iets te weinig ;-) ).
    Jullie avontuurlijke belevenissen zijn meer waard dan het winnen van de euromillions, of laat ons zeggen "gelijk aan ", toch?
    Het is jullie gegund! Geniet er maar van en uitkijken voor de wilde dieren hè! Groetjes van Gwenn en Marleen