Zaterdag 22/8

22 augustus 2015 - Calgary, Canada

Na een hectisch partijtje ochtendlijk inpakken van koffers,leegmaken en poetsen van de camper geven we hem om precies 11 u weer terug in bij Canadream in Calgary. De rit van Banff naar het verhuurstation ging in ijltempo. Zo snel dat we bij Canadream aankomen zonder een tankstation gespot te hebben voor het aftanken. Dus moesten we daar nog naar zoeken last minute want de bak moet vol terug ingeleverd. Ook dat lukte wel weer op tijd en inspectie RV was volledig ok. Wel een duizend km over de contracthoeveelheid van 3020 km gereden dus 400 USD bijlappen op de afrekening. Dat was geen verrassing. Met shuttle terug naar hotel gebracht en daar met hotelshuttle s middags weer een huurauto gaan oppikken bij Avis op AirPort. Een leuke Chevy waarmee we meteen naar Crossfield rijden zo n half uur boven Calgary. Daar was het een tijdje zoeken en vragen aan locals hoe we bij Irvines bootshop geraakten. Nou, die lagen op het eind van de wereld ergens na KMS over grindwegen. Maaaaaar de beloning was weerom groot. Never ever zo n massa zadels,boots, paarden toebehoren bij mekaar gezien in 1 shop. Anke vindt er de lang gedroomde cowgirlboots en jeans. Daarna richting SUNRIDGE mall in Calgary waar we bij Sumo lekker Japans Sushi aten zoals lang gedroomd door Jelle. Tja dromen verschillen nogal. Dan vermoeid het verse hotelbed in.