Dinsdag 11/08

Dinsdag 11/8
Flink gesnurkt naar t schijnt tot 7 u. In de camper hebben daar meerdere mensen plezier van. Tegen 9 de baan op. Halve tank bijgevuld. Grootste kostenpost  van de vakantie. Regular kost zo'n 80 eurocent p liter dus valt nog mee. Er passen 200 liter in en de Ford E450 zuipt 20 liter op 100. We zitten nu tegen 1500 km totaal en tegen het eind zal er tegen 3500 km op teller bij staan. Moooooooie KMS.
Vandaag half uur aanschuiven bij park gate. Eens erdoor rij je relaxed maar geconcentreerd over bochtig parcours. De rit naar Chamonix vanuit Zwitserland komt qua schoonheid in de buurt. Eerste stop bij Norris Geiser field. Flink warm al in de zon. Moeilijk parking vinden zoals steeds met dit bakbeest van bijna 8 meter. Dan weer verder naar Mammoth hot spring, noordkant park, waar we weten dat er een boiling river is waar je kan badderen. Ook daar weer heel moeilijk parkeren maar met wat hulp v Sil en Jelle om verkeer te regelen toch de bak in de kant geduwd. Zwempakken aan, waterschoentjes en hup richting river. Daar waar het hete geiserwater mengt met het ijskoude bergwater is het heerlijk baden. Tot er een meterslange slang in het struikgewas ontdekt wordt. Dus maar wat in t water gebleven. Daarna rit via canyon naar fishing bridge. Dikke file opeens. Bisons op de weg!!!!  Eindelijk. Honderden lopen er in de prairies. Rangers duwen ze met hun bullbars op zware pick-ups van de weg. Na half uur vertraging in de leukste file ever , de laatste v 200 KMS gereden tot campground. Heerlijke pasta v chef Sil, chardonnay from California als afsluiter van een topdag. Vannacht gaan de BEARS hier niet goed slapen want de fles gaat leeg. See you tomorrow!!!

1. Lei en Wies/ Opa en Oma Rekem:
    Lieve avonturiers,
    Heel fijn dat iedereen nog geweldig geniet van natuur en lekker eten en drinken. Is zo'n slang ongevaarlijk? En die bisons?
    Let maar heel goed op en neem geen risico's.
    Snurk niet teveel en ontvang kusjes van ons uit rekem!!!
  2. Silvia Fredriksz:
    13 augustus 2015
    Dat weten we niet of die slang gevaarlijk was....en nee we nemen geen risico's. Anke stond stijf van de angst
    De bizons zijn machtige dieren, op afstand!
    Zoveel, ongelooflijk.
  3. Lei en Wies/ Opa en Oma Rekem:
    Hi family,
    Errem Anke --bang voor de slang!. Je Opie zou er ook niet mee lachen hoor schat. Fijn dat je voor de bisons niet bang was.
    Wij gaan nu eten en het is 17.36 uur bij ons.
    Dikke knuffels van ons Opa en Oma
  4. Mam en pap:
    hoy daar
    wat een avondtuur kijk maar uit met al die wilde beesten,jullie zullen je wel niet vervelen he.
    Hier is alles rustig alleen een beetje warm(32 gr,)
    maar wij houden ons maar binnen.

groetjes en xxx van oma en opa mam en pap.