Hallo iedereen

12 augustus 2013 - Kimberley, Canada

wij willen jullie even laten weten dat we het geweldig vinden hoe iedereen ons zo aandachtig volgt. Wat betreft de wedstrijd, we hebben pas 1 reactie gehad. Doe snel mee, want het is een geweldige prijs die je kan winnen. Kijk dus goed bij de foto's want  daar staat een vraag bij. Gisterenavond hebben we gezellig gegeten in een Oostenrijks restaurant, maar toegegeven het eten is in Oostenrijk toch beter.

Trouwens we hebben nog een andere wedstrijdvraag voor ook een hele mooie prijs,

Waarvoor gebruiken wij iedere dag de zaklamp? Let op dit is geen gemakkelijke.

Succes voor iedereen, wij vertrekken nu richting Creston. Het wordt weer een geweldig warme dag.

Heel veel liefs en kusjes van ons allemaal.

1. Leine & Robert:
    12 augustus 2013
    Ik ken niks van dieren. Ik zie amper het verschil tussen een merel en een nachtegaal .... maar jullie waarschijnlijk ook niet !!!!
    Een eekhoorn heeft die zo'n dikke kop ???? of .... is het een rat. Deze wedstrijd is vermoedelijk geen "multiple choice" wedstrijd, maar allez, ik het het toch geprobeerd.
    Nog een fijne en veilige reis en kom gezond weer terug !
  2. Ron:
    13 augustus 2013
    Jullie gebruiken de zaklamp om..................... licht in de duisternis te brengen! Wat heb ik nu gewonnen?
    Ps op die foto is dat geen bever? Is moeilijk te zien op m'n iphone (zonder bril) dus breng die 2 prijzen maar naar Sittard. Veel plezier nog xxx
  3. Ron:
    13 augustus 2013
    Nu weet ik het weer het is een Columbia grond eekhoorn :)
  4. Hendrikx marleen:
    22 augustus 2013
    yes yes, ik weet het antwoord!:D Jullie gebruikte de zaklamp iedere dag om te schijnen op de fluitketel om te zien als het water kookte.
    Laat die prijs maar komen, hihi! Geniet nog maar van die laatste dagen in Canada. kusjes Gwenneke